11 Ekim 2015 Pazar

Ganoderma Mantarı



Ganoderma "reishi" ölümsüzlük mantarı
Kansere karşı Japonya Sağlık Bakanlığınca ilaç olarak kabul gören Reishi, Japoncada “Ölümsüzlük” anlamına gelmektedir.

Ölümsüzlük mantarı Ganoderma Lucidum (Reishi)Japonya ve Çin’ de 2000 yıllık folklorik bir geçmişe sahiptir. Çin setdini yaptıran Qin Shi Qhuang (M.Ö 259–210) bu mantarı kullanan ilk imparatordur. İmparator o dönemlerde Tanrıların ve imparatorların yiyeceği olarak kutsal kabul edilen Ganoderma Lucidum’ un kendisinden başkaları tarafından tüketilmesini kesinlikle yasaklamıştır.

Ganoderma hakkında bir çok bilgi sizlerle paylaşıyorum.







Ganoderma "Reishi" Mantarı içeriğinde ayrıca;
Ergosterol
Kumarin
Mannitol
Laktonlar
Alkoloidler
Doymamış yağ asitleri
Vitaminler ve mineraller





 REISHI GANODERMA LUCIDUM
Ganoderma Lucidum mantarında, miselinde ve sporlarında 400’ ün biyolojik aktif bileşen bulunmaktadır. Bunlar polisakkaritler, triterpenler, alkaloidler, nükleotidler, steroller, lektin, protein, iz elementlerdir.İçeriğinde ağrı kesici özelliği bulunduğu bilinen adenosin, karaciğeri toksinlerden koruyucu etkisi olduğu bilinen R,S – ganodermik ve ganasterone, anti-tümör ve antianflamatuar etkisi olan glukanlar ve polisakkaritler de bulunmaktadır.


Gano Excel ailesi olarak önce sağlık diyoruz.

Paylaşılmyan Bilgi Bilgi Değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder